Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE, iar România are 1.500
România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă, ceea ce se reflectă în evoluţia sectorului, comparativ cu alte ţări din regiune. ”Industria transportului...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Renunţă nemţii la “creierele” româneşti? Hella închide al doilea centru din România în mai puţin de doi ani. După Oradea, urmează Iaşiul: aproape 100 de ingineri şi specialişti software ar fi concediaţi până în august
- Bursă. Necesitatea/oportunitatea pe care o are statul român în faţă: vânzarea a 10-15% din Hidro, Romgaz şi listarea CEC şi Aeroporturi pot aduce 17 mld. lei, adică 1% din PIB
- Unde este Dacia după cinci ani cu Luca de Meo la cârma grupului Renault: business de 5,6 mld. euro în România şi cea mai vândută maşină în Europa
- Airbus va furniza 84 de aeronave companiei aeriene poloneze LOT
- Familia Baciu din judeţul Mureş a trecut pragul de 1 mld. lei cifră de afaceri în 2024 cu distribuitorul de piese auto Materom