Andrei Pădurean, Uniconf: Produsele fabricate în România sunt cu 30-35% mai scumpe decât marfa din import şi nu este justificat
Multe dintre produsele textile listate în marile reţele de retail nu doar vin din import, ci şi reuşesc să câştige tot mai mult teren în faţa produselor fabricate local. Motivul pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BREAKING. CVC, unul dintre cele mai mari fonduri de private equity de la nivel mondial, intră într-un joint venture de 1 miliard de euro cu Therme Group pentru a dezvolta Therme Horizon, care include şi complexul de wellness din România
- De la local la internaţional: cum încurajăm exportul şi investiţiile în străinătate ale companiilor româneşti? „Ceea ce facem diferit este că suntem mai rapizi şi curajoşi în decizii, iar asta ne oferă un avantaj“
- Mariana Hoaghea, o antreprenoare care a lucrat în Elveţia şi Germania, s-a întors în România să îşi dezvolte propriul business: produse lactate sub brandul Mândra Sibiu
- Bulgaria dă startul trecerii la euro: magazinele încep să afişeze înainte de deadline preţurile în leva şi euro
- În zece ani, exporturile de vinuri maghiare s-au dublat, în timp ce importurile au scăzut de şapte ori. Astfel, devine o certitudine că Ungaria poate concura la vinuri cu cele mai faimoase regiuni viticole ale lumii. Este rezultatul promovării internaţion