Grafic: Top 10 brokeri de asigurări în funcţie de veniturile obţinute din volumul intermedierilor pe zona asigurărilor generale în 2024 şi comparaţia cu 2023
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Bănci&Asigurări
Materialul a apărut în ediţia din 28 aprilie 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Raport Libra Bank: Economia României va creşte cu doar 1% în 2025, la o inflaţie de 5,3%. Analiştii băncii prognozează şi deprecierea monedei naţionale. „Datele începutului de an arată slăbiciunea economiei româneşti”
- Rezervele valutare la BNR au crescut în aprilie cu 421 mil. euro, la 62,4 miliarde euro. Plăţile scadente în mai în contul datoriei publice denominate în valută însumează 436 mil. euro
- Ce spun statisticile? Cum a fost piaţa valutară în T1/2025? Volumul mediu zilnic al tranzacţiilor valutare a fost sub 3 mld. euro, iar cursul valutar a rămas stabil în T1/2025, sub 4,98 lei/euro, în pofida deficitelor mari. Rezervele valutare: 62 mld. eur
- Topul asigurătorilor după active. Piaţa asigurărilor a ajuns la active de peste 36 mld. lei în 2024. Allianz-Ţiriac, Groupama şi NN domină topul companiilor cu cele mai mari portofolii. Activele totale ale companiilor de asigurări de pe piaţa locală repre
- ZF Live. Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna: Ne uităm la oportunităţi de dezvoltare şi nu doar în asigurări. Vrem să fim o companie integrată şi să vindem toate tipurile de asigurări, inclusiv RCA. Asigurările de sănătate vor rămâne însă dominante, cu 65%