Statul român asistă fără nicio intervenţie la închiderea fabricii de vagoane de marfă din Arad cu peste 700 de angajaţi, deşi companiile feroviare de stat dar şi cele private au nevoie de vagoane noi
♦ Compania americană Greenbrier România, care deţine fabrica de vagoane de marfă din Arad, cu o istorie de 130 de ani, a anunţat că va închide activitatea acesteia ♦ Statul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bucureşti vs. Ilfov: un „dans” al preţurilor pe piaţa imobiliară
- UMB ameninţă cu rezilierea celui mai mare contract rutier din România, de 1,2 mld. Euro, pe fondul unui conflict birocratic cu CNIR. Vor garanţii mai mici, dar legea nu permite
- Dezvoltatorii vor să construiască 32.000 de apartamente noi în Capitală în următorii trei ani. Care sunt cartierele-cheie în extinderea oraşului pe segmentul rezidenţial
- Vlad Săftoiu, C&W Echinox: Diversificarea portofoliilor, dobânzile în scădere şi redresarea valorilor de piaţă pot accelera interesul investitorilor pentru dezvoltarea proiectelor de închiriere în România
- Bursă. De când TeraPlast a anunţat profit în T1/2025, acţiunile companiei s-au apreciat cu 36%