Heineken pariază pe piaţa locală cu o viziune care depăşeşte provocările momentului: “România are un potenţial imens, de aceea continuăm să investim”
Cu o prezenţă de 20 de ani în România, gigantul olandez Heineken vede piaţa locală nu doar ca pe o destinaţie de producţie, ci ca pe un pilon esenţial în strategia sa de creştere,...Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Efectele creşterilor salariale şi ale maturizării economiei: Nu doar că România nu mai e văzută ca o destinaţie ieftină de producţie, acum şi antreprenorii români caută să se mute în ţări cu costuri mai mici
- Antreprenori locali. Producătorul de vinuri Domeniile Avereşti tatonează intrarea pe piaţa din Brazilia
- ZF Live. Cristina Ciuclea, Veranda Mall: Lucrurile merg bine, traficul este în creştere faţă de anul trecut
- Cehia va interzice creşterea găinilor în cuşti până în 2027
- Ediţie specială Afaceri de la Zero susţinută de 5 to go. Adrian Mitache a renunţat la domeniul bancar pentru a paria pe HoReCa. „În timp ce alţii închideau, 5 to go continua să deschidă locaţii şi asta m-a convins să merg cu o franciză“
 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
				 
				