Balenciaga, Karl Lagerfeld, Bulgari, Dior Fashion sunt doar câteva nume prezente în regiune, dar încă nu au magazine monobrand în România, în timp ce Saint Laurent, Celine sau Hermes au pariat deja pe piaţa locală
♦ Hotelurile de lux atrag şi mărci de lux: pe măsură ce va creşte turismul, cine se va caza la 5 stele va căuta şi magazine exclusiviste.
Expansiunea hotelurilor afiliate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Operatorul aerian Turkish Airlines a crescut frecvenţa zborurilor directe între Cluj-Napoca şi Istanbul
- Românii ajută Ungaria să stabilească recorduri la turism
- Edenred: 7 din 10 angajaţi români acordă sub 30 de minute mesei de prânz şi alocă în medie 40 lei. Doar 6% dintre angajaţi comandă de pe platformele de livrare.
- Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton: „T1 a fost mai bun, cu 5-10% peste cel de anul anterior. Acum sperăm la stabilitate“
- GEN Z Sondaje. Evadarea din marele oraş, cel mai bun plan de vacanţă : doar 13% dintre voi aţi alege un city-break pentru zilele libere. Unde vă găsim în rest?