Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vânzări
Petrom, Dero, Dacia, Ciuc, Joe şi Arctic sunt câteva dintre mărcile locale cu greutate, care au intrat în ultimele două-trei decenii în ograda unor companii multinaţionale. Ce este...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia rezultatelor companiilor Agricost şi Al Dahra Agriculture România în 7 ani
- Grafic: Topul celor mai mari companii din comerţul alimentar
- Cum merge piaţa de creditare pentru micro şi IMM-uri? Cum pot fi finanţate companiile mici şi mijlocii care, pe baza analizei, nu sunt bancabile, dar funcţionează foarte bine? Care sunt nişele din economie care au nevoie de finanţare? Urmăriţi ZF Live mie
- Cum merge piaţa leasingului? Care sunt planurile BT Leasing, care este strategia pentru a câştiga business şi cotă de piaţă? Urmăriţi ZF Live miercuri, 18 iunie 2025, ora 12.00 cu Ionuţ Morar, CEO BT Leasing
- Dragoş Damian, CEO al Terapia Cluj: "România trebuie să se industrializeze şi să se internaţionalizeze, asta este direcţia în care trebuie să se dezvolte"