Supliment ZF Branduri româneşti. Analiză. Afacerile de familie şi importanţa lor în mediul de business: sunt coloana vertebrală a economiei
♦ În Spania, afacerile de familie contribuie cu 70% la PIB-ul ţării lor, iar în Germania cu 49% ♦ În România, ponderea capitalului privat autohton e în scădere, pe măsură ce...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia numărului de angajaţi în perioada 2008 - 2023
- Antreprenori locali. Fabrica de mezeluri Fox şi-a majorat profitul net cu 48%, ajungând la o marjă de 15%
- De 1 Mai, Ziua Muncii, să-i premiem pe cei mici: microîntreprinderile, motorul tăcut al pieţei muncii, au creat 170.000 de locuri de muncă noi în ultimii cinci ani. Companiile mari au creat doar 37.000 de locuri de muncă noi în perioada 2019-2023, compani
- Antreprenorii mici apasă pedala recrutării: microîntreprinderile au creat 170.000 de locuri de muncă noi şi continuă să crească şi în anul 2025
- Polonia injectează 164 milioane de euro în două firme de inginerie