Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?
Ultimii 5-10 ani au fost marcaţi de o fragmentare accelerată a plat-formelor şi canalelor de comunicare, fapt care, în mod normal, ar fi trebuit să determine brandurile să fie şi mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Şucu la Genova, în faţa liderilor de business şi a oficialilor locali: „De ce un investitor român nu poate face în Italia ce au făcut investitorii italieni în România după anii ’90? Poate că v-aţi gândit că vine un om de afaceri dintr-o ţară săracă, d
- Agenda de business a săptămânii 15 – 19 septembrie 2025
- Kaufland: Am investit 20 mil. euro anul trecut în zona de logistică şi mai investim alte 5 milioane de euro în 2026. Grupul german are pe plan local două depozite – unu la Turda şi unu la Ploieşti, ambele în proprietate.
- Brandul românesc 5 to go, lansat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, vrea să accelereze extinderea în franciză pe piaţa din Bulgaria, vizând o reţea de 150 de locaţii în 3-4 ani
- Polonezii de la LPP au deschis cel de-al 22-lea magazin Reserved din România, în Bucureşti Mall. LPP a devenit al treilea grup de fashion din România care a atins pragul de 2 mld. lei (415 mil. euro) afaceri, după Inditex şi Pepco