Supliment Branduri Româneşti. Comunicare şi branding în era social media: unde trebuie să comunice astăzi un brand? Trebuie să fie peste tot sau să meargă ţintit?
Ultimii 5-10 ani au fost marcaţi de o fragmentare accelerată a plat-formelor şi canalelor de comunicare, fapt care, în mod normal, ar fi trebuit să determine brandurile să fie şi mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lidl: Lucrăm cu 26 de producători români de dulciuri. Piaţa a devenit mai activă, au apărut noi actori interesaţi de segment, iar produsele sunt din ce în ce mai diverse
- Urmează o nouă ediţie iBanFirst CEE Business Summit, pe 28 mai, la Bucureşti. Cum pot companiile din CEE să se extindă internaţional?
- Fundaţia Mobexpert a premiat studenţii care au prezentat cele mai bune soluţii de debirocratizare, în competiţia „România fără dosar”
- Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa bulgară printr-un parteneriat cu Minimart, reţea de magazine de proximitate cu aproximativ 200 de puncte de vânzare
- Velin Ganev, CEO Danubius: Numărul de mici comercianţi din România este în scădere. Cornershop-urile dispar din ce în ce mai mult, durata lor de viaţa lor este din ce în ce mai mică