Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Cât de mult cântăreşte în rândul consumatorilor ideea de „made in Romania“? Ce altceva contează la cumpărături?l Comportamentul de consum al oamenilor se schimbă periodic, influenţat de factori multi-pli, de la situaţia economică şi puterea de cumpărare la tendinţele din comerţ şi la scena socială
♦ Spre exemplu, acum 15-20 de ani sintagma „made in Romania“ nu avea aceeaşi greutate pe care o are astăzi, ba din contră, oamenii preferau mărcile internaţionale celor autohtone...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Care sunt companiile listate care au cele mai mari creşteri de la minimele anului din 15 mai: Transgaz (80%), One United (65%), Electrica (55%). Din cele 20 de companii ale BET, una singură este acum pe minus
- Producţia industrială a scăzut în primele şapte luni ale anului cu 1,3%, din cauza reducerilor din industria prelucrătoare şi industria extractivă
- Grafic: Evoluţia pieţei sălilor de fitness în perioada 2019-2024
- Analiza de luni. Canalul Siret-Bărăgan prinde contur la aproape 50 de ani după ce a fost conceput. În T3/2025 încep lucrările pentru prima etapă de 23 km
- „Importăm şi prune, şi magiun“. Îngheţul târziu i-a lăsat pe fermieri cu o recoltă de prune cu cel puţin 20% mai mică în 2025 şi Republica Moldova câştigă piaţă în România