ZF Live. Dragoş Anastasiu, antreprenor, consilier onorific pentru mediul de afaceri al preşedintelui interimar Ilie Bolojan: Trebuie să transmitem mesaje corecte, să le spunem oamenilor că am înţeles ce au transmis la vot, că trebuie să lucrăm împreună şi că politicul este deschis la parteneriate cu mediul de business
„Prima chestiune este ce facem cu alegerile să fie corecte, să fie bune. A doua este de deschidere a instituţiei prezidenţiale către mediul de afaceri şi către guvern. Trebuie să dăm...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ilian Nistor, Regional Sales Manager, Vodafone România: IMM-urile trebuie să adopte digitalizarea inteligent, alături de consultanţi care aduc predictibilitate
- Grafic: Top 20 cele mai mari companii din România după cifra de afaceri înregistrată în 2024
- „Cum pot IMM-urile să atragă şi să menţină talentele: este salariul elementul cheie?“ Cultura organizaţională, parteneriatele cu educaţia şi accelerarea dezvoltării trebuie să fie priorităţile companiilor care vor să atragă talente. „Ne-am clădit pe forţ
- Japonia, următoarea ţintă pentru producătorii români? Cinci antreprenori români sunt în Japonia alături de alte circa 100 de firme europene. Miza? Creşterea exporturilor de alimente
- Grafic: Radiografia pieţei de FMCG în primele luni din 2025