Metro: Consumul a scăzut uşor în anumite categorii în 2023. Anticipăm o îmbunătăţire treptată a situaţiei economice, care va impulsiona creşterea cheltuielilor românilor. Anul trecut, cifra de afaceri netă a METRO România a fost de 10,5 miliarde de lei, cu 12,7% mai mare decât în 2022. Profitul net a fost de 41 de milioane de lei, plus 7,9%
♦ Compania e activă pe segmentul cash & carry, unde deţine o reţea de 30 de magazine proprii.
Românii au fost mai prudenţi în 2023 când vine vorba de consum, fapt ce a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Olandezii de la Royal FrieslandCampina vând brandul Napolact şi 2 fabrici din România către Bonafarm Group, companie controlată de cel mai bogat om din Ungaria, preşedintele OTP Bank Sandor Csany
- Finanţe personale. Tranzacţie de 600 mil. lei: Maspex devine acţionar majoritar la Purcari cu o participaţie de aproape 75%
- Brandul românesc 5 to go intră pe piaţa de 400-500 mil. lei a croissantelor
- Exporturile de castraveţi ale Marocului către Europa sparg recordul anterior
- Brandul românesc 5 to go merge în coasta gigantului Mondelez pe piaţa de croissante ambalate. „Vrem 5% cotă de piaţă în următorii ani“