Analiză ZF. Radiografia lanţurilor de cafenele din România: Piaţa se apropie de 1.000 de unităţi, dar e puternic concentrată la vârf. Pragul de intrare în top 20 de jucători e de doar patru cafenele
♦ Industria de cafenele din România este dominată clar de concepte autohtone, puţine fiind lanţurile internaţionale prezente ♦ Dincolo de reţelele de profil, există câteva mii...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mega Image aruncă mănuşa: Retailerul schimbă conceptul Shop & Go pe o piaţă a magazinelor de proximitate unde polonezii de la Froo se extind agresiv. Cu ce vine nou compania? GALERIE FOTO
- Carrefour lansează prima cooperativă bio în comuna Conteşti, judeţul Dâmboviţa, unde se produc, pe zece hectare de teren, dovlecei, zucchini, ardei şi vinete bio
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Mobilă. Accent pe premium şi modern
- Cărtureşti devine brand ancoră în proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, dezvoltat de Grupul Iulius, unde va deschide cea mai mare librărie din ţară, cu o suprafaţă de 2.500 mp
- Grupul PetStar obţine 50 mil. euro de la UniCredit pentru răscumpărarea unui pachet minoritar de acţiuni de la fondul de investiţii AMC Capital şi extinderea afacerii