INTERVIU. Michal Mrowiec, Ursus Breweries: S1/2024 a fost suprinzător de bun. Vremea, competiţiile sportive şi promoţiile au pus umărul la creşterea vânzărilor. Compania este lider de punct de vedere al cifrei de afaceri, iar brandul Ciucaş este cel mai bine vândut brand de bere de pe piaţă.
♦ Ursus Breweries, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Ciucaş, Timişoreana, Kozel, Peroni, are în derulare o investiţie de 50 mil. euro în fabrica din Braşov, iar anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce sunt timide companiile româneşti în a trece graniţa pe când ofensiva poloneză aici este în floare cu Maspex, Zabka, Symfonia, R.Power, fiind la cumpărare şi dezvoltare? "Pasul în afară nu trebuie să fie un scop ci să urmeze o strategie"
- Restaurantul din cadrul hotelului InterContinental, deţinut de George Copos, a fost redeschis în urma unui proces de renovare a cărui valoare s-a ridicat la 3,2 milioane euro. Proiectantul a fost Alexander James Interiors, o companie britanică de arhitect
- Bursă. Ce spune Krzysztof Pawinski, şeful Maspex, despre achiziţia Purcari
- EXCLUSIV ZF. Tranzacţie între antreprenori: Fondatorii grupului Autonom, fraţii Dan şi Marius Ştefan, au intrat în acţionariatul retailerului de optică Lensa, unul dintre cei mai mari jucători din piaţă
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari: brandul Sunday Bites a ajuns la afaceri de 3 mil. lei din creme de nuci. „Nu am sărbătorit la momentul respectiv în vreun fel, dar cred că ne-a arătat că suntem pe drumul cel bun“