INTERVIU. Michal Mrowiec, Ursus Breweries: S1/2024 a fost suprinzător de bun. Vremea, competiţiile sportive şi promoţiile au pus umărul la creşterea vânzărilor. Compania este lider de punct de vedere al cifrei de afaceri, iar brandul Ciucaş este cel mai bine vândut brand de bere de pe piaţă.
♦ Ursus Breweries, care are în portofoliu branduri precum Ursus, Ciucaş, Timişoreana, Kozel, Peroni, are în derulare o investiţie de 50 mil. euro în fabrica din Braşov, iar anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va deschide la începutul anului viitor o nouă fabrică, o investiţie de 10 milioane de euro
- Detergent, deodorant şi pastă de dinţi se vând doar la discount? Vânzările promoţionale reprezintă aproape 40% din totalul vânzărilor de bunuri pentru locuinţă şi 30% din cele de îngrijire personală
- Cu cât au crescut încasările din TVA după majorarea de la 19% la 21%? Cât a contat scăderea consumului în august?
- Antreprenori locali. Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va deschide la începutul anului viitor o nouă fabrică, o investiţie de 10 mil. euro, după ce exporturile au ajuns la 35% din business
- Germania: un excedent record de cartofi reduce preţurile pentru consumatori, dar pune presiune pe fermieri