Anuar Logistică & Transporturi
Un culoar de peste 10.000 km de cale ferată: Ce mărfuri mai sunt transportate pe calea ferată şi cum au evoluat afacerile celor mai mari jucători de pe această piaţă?
Traficul de mărfuri pe calea ferată s-a ridicat la doar 48,8 milioane de tone de marfă în 2023, în scădere faţă de 55,1 milioane de tone de marfă anul anterior, arată cele mai recente...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Wizz Air, cu 16 milioane de pasageri, 50% cotă de piaţă şi peste jumătate de miliard de euro venituri din România, ocoleşte orice raportare financiară locală din 2022 încoace şi funcţionează ca sucursală, fără sediu fiscal
- Contract de proiectare de 40 mil. euro, greu de atribuit: un nou termen, al treilea, a fost stabilit pentru depunerea ofertelor de proiectare a noului terminal la aeroportul Henri Coandă din Otopeni
- Cât de mult apelează românii la asigurări auto facultative Casco? Piaţa asigurărilor auto facultative Casco a ajuns la 916 mil. lei în T1/2025, în creştere cu 5%. Omniasig rămâne lider, dar Groupama se află în continuare la un pas de prima poziţie în top,
- Ryanair, al doilea cel mai mare operator aerien de pe plan local, intră pe aeroportul din Băneasa, de unde va opera cinci zboruri din toamna acestui an
- Eşec în transportul aerian. Aviaţia locală este dominată de operatorii străini, în timp ce companiile româneşti au eşuat sau şi-au pierdut statutul de lideri. Piaţa locală este dominată de jucători străini precum Wizz Air, care are mai bine de jumătate di