Business sportiv. Familia Lavu a pornit în anii ’90 businessul Impart, care a „îmbrăcat“ peste 50 de terenuri de sport cu plasele produse la Cisnădie
Nicolae şi Viorica Lavu, doi soţi din Cisnădie, au pornit la începutul anilor ’90 Impart, un mic business de producţie a textilelor din oraşul din judeţul Sibiu. Impart produce plase de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum transformă scrumbia, produs cu Indicaţie Geografică Protejată (IGP), Satul Pescăresc din Tulcea în magnet pentru turişti? Festivalul „Scrumbii de Rusalii” din Tulcea, cu 18 producători, aşteptă 6.000-8.000 de vizitatori, aproape dublu faţă de prima ed
- Analiză Radiografia pieţei de FMCG în primele luni din 2025. Magazinele de tip discount câştigă teren, în timp ce hipermarketurile şi proximitatea modernă pierd cotă de piaţă într-o perioadă în care preţurile cresc accelerat
- Actorii din HoReCa se vaită că o majorare a TVA se va duce în preţul plătit de client: În final, nu am mai avea pe cine să servim în restaurante. În Germania, când TVA în sector a crescut de la 7 la 19%, preţurile au urcat cu 6,5%
- Câte lozinci mai suportă agricultura românească? Cum se discută viitorul agriculturii între marii fermieri şi marii retaileri, fără procesatorii care pot rezolva deficitul comercial agroalimentar de 5 miliarde de euro
- Prodlacta revine în top 10 producători de lactate după un an de cumpănă: afaceri în creştere cu 19% în 2024, dar profit înjumătăţit