Încă un retailer cu profil discount se pregăteşte să intre în România. Olandezii de la Action se vor lupta cu Pepco şi Tedi pe piaţa articolelor pentru casă. „Preţul mediu în magazinele noastre e de 2,2 euro“

♦ Grupul are mai bine de 2.600 de magazine în 12 ţări ♦ Cu 6.000 de produse în ofertă, lanţul e vizitat săptămânal de 15,3 milioane de clienţi. Retailerul olandez Action,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.