Interviu ZF. Olga Milko, Freedom24: În timp ce pieţele dezvoltate pot oferi profituri constante, pieţele emergente, precum România, pot oferi perspective foarte bune de creştere. Ţinta Freedom24 pentru România este să atragă 20.000 de clienţi până la sfârşitul acestui an.
În timp ce pieţele dezvoltate pot oferi profituri constante, pieţele emergente, precum România, pot oferi perspective foarte bune de creştere, consideră Olga Milko, business development...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihai Lazăr, CFA, pleacă din funcţia de country manager al fintech-ului global Ebury, la un an de la preluarea poziţiei. ”A fost o perioadă intensă şi dinamică, în care am pus bazele unei activităţi locale sustenabile”
- Bursă. Electrica a mandatat BCR, BNP Paribas, Citi, ING, JP Morgan şi Raiffeisen Bank să organizeze întâlniri cu investitorii pentru o potenţială emisiune inaugurală de obligaţiuni verzi în euro
- Investitorii de retail din Austria au acum acces la Bursa de Valori Bucureşti prin intermediul ETF-ului InterCapital care urmăreşte indicele BET-TRN
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Valoarea tranzacţiilor cu acţiuni de la BVB s-a redus uşor în iunie, după maximul înregistrat în mai, cea mai bună lichidă lună din 2025
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Activele primelor zece administratori de investiţii din România, în creştere cu 5 mld. lei într-un an. BRD AM, BT AM şi Raiffeisen AM controlează două treimi din piaţă