FAN Courier mizează pe o creştere de 14% a veniturilor în acest an. „Vrem să dezvoltăm noi puncte de legătură între România şi vestul Europei, transformând FAN Courier într-un jucător regional“

♦  Compania a investit 4 milioane de euro în hubul de la Arad, care este dedicat exlusiv e-commerce-ului. Prin această investiţie, FAN Courier îşi propune să încurajeze...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.