Lidl: Românii sunt dispuşi să călătorească distanţe mai mari sau să se abată de la rutele obişnuite pentru a beneficia de preţuri mai avantajoase
Românii sunt tot mai atenţi la promoţii şi oferte, căutându-le într-o perioadă de sensibilitate accentuată la preţuri, pe fondul presiunii asupra bugetelor, spun oficialii de la Lidl...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câte produse „made in Romania“ sunt de fapt în marile magazine? Consiliul Concurenţei: Peste 52% din produsele de pe rafturi sunt fabricate în România. În cazul alimentelor, ponderea e ceva mai mare. Sunt mai multe bunuri româneşti decât străine
- Arca, producător de specialităţi artizanale pe bază de peşte, ajunge cu băcăniile Undé şi în Bucureşti
- Care este modelul Food Angels Hub, proiectul prin care 10 antreprenori şi executivi locali vor să finanţeze industria alimentară românească, şi câţi bani pun pe masă? „Căutăm companii care vor să scaleze. Există multe businessuri mici bune, dar care nu au
- Grafice şi tabele retail
- Grafic: Ce s-a întâmplat cu industria alimentară, de băuturi şi tutun în 2024?