Analiză ZF. Hainele la mâna a doua, tendinţă spre sustenabilitate sau noul e prea scump? Zonele centrale din marile oraşe sunt cucerite de outleturi sau magazine second-hand. Humana, Monda sau La Majole au dezvoltat reţele de magazine unde cămăşile costă 25 de lei, iar bonul mediu este de 50 de lei
♦ Consumatorii aleg să cumpere articole de îmbrăcăminte second-hand fie din dorinţa de a fi mai sustenabili şi de a contribui la reducerea deşeurilor textile, dar şi pentru că au...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungaria: sezonul pepenilor a început cu scăderea cu 50% a importurilor
- Cum merg vânzările de apartamente noi din Bucureşti şi care sunt preţurile de tranzacţionare? Urmăriţi ZF Live miercuri, 2 iulie, ora 12.30, o discuţie cu Răzvan Brasla, CEO Cloud9 Evolution, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din Bucureşti
- Cum merge piaţa de librării şi vânzările de carte într-o lume tot mai digitală, dar care citeşte tot mai puţine cărţi? Ce poate face statul pentru a susţine piaţa de carte şi librăriile? Care sunt planurile de dezvoltare pentru Librăriile Cărtureşti? Urmă
- Top 5 producători de vin după cifra de afaceri au făcut 1,3 mld. lei în 2024, o creştere lentă, de 5%, faţă de 2023. Purcari urcă pe primul loc la nivel de grup
- Pagina verde. EcoNews ZF