Nearshoringul devine din tendinţă realitate? Discounterul polonez Pepco vrea să lucreze mai mult cu fabrici din România, Polonia şi Turcia pentru a-şi alimenta magazinele. Compania este cel mai mare actor din moda autohtonă, având afaceri de 2,3 mld. lei în 2022 şi o reţea de circa 450 de magazine

Discounterul polonez Pepco, cunoscut pentru că vinde haine şi articole pentru casă la preţuri mici, vrea să lucreze mai mult cu fabricile din România, Polonia şi Turcia, mai exact vrea să...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.