ZF Branduri româneşti. Naţionalismul, o sabie cu două tăişuri? Consultant: „Coca-Cola, Red Bull sau Big-Mac pot intra pe orice piaţă, dar pentru alte produse e nevoie de o adaptare la preferinţele de consum locale. Neînţelegerea brandului este o barieră majoră pentru companiile româneşti care vor să exporte“

♦ Recent, Ziarul Financiar a lansat pentru prima dată catalogul Branduri româneşti  ♦ Acesta este unul dintre produsele cele mai longevive ale Ziarului Financiar şi a pornit ca...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.