Ilias Pliatsikas şi Fotis Ntelkos, doi foşti manageri ai Olympus, investesc 3 milioane de euro într-o fabrică la Bistriţa-Năsăud. Piaţa de telemea, produs pe care îl va realiza şi fabrica celor doi antreprenori, se ridică la 260 mil. euro anual şi este terenul pe care se luptă cei mai mari jucători
Ilias Pliatsikas şi Fotis Ntelkos, doi executivi care au lucrat pentru grupul grec Olympus, producător de lactate care are o fabrică în judeţul Braşov, au cumpărat o unitate de producţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul imobiliar NEPI Rockcastle şi-a majorat venitul operational cu 12,7% în T1 şi are planuri de investitii de 650 mil.euro în Europa Centrală şi de Est. Extinderea Promenada Mall rămâne stabilită pentru T1 2026
- ANPC vrea să scoată la lumină preţurile intrate la apă. Cum arată eticheta pe care comercianţii ar putea fi nevoiţi să o pună la raft dacă vând produse cu cantităţi mai mici, dar cu preţ nemodificat
- Exclusiv ZF Corporate Daniel Gross, CEO Penny România: România are o mare oportunitate în industria agroalimentară, pe zona de procesare. Cred că în următorii 3-5 ani vom vedea o dezvoltare pe această verticală
- ZF ESG Summit 2024. ESG, noul internet de mare viteză pentru România. Cum transformăm sustenabilitatea într-un avantaj competitiv? Orientarea spre furnizori locali este o oportunitate pentru industria românească
- Fuchs Condimente, companie care derulează o investiţie de 14 mil. euro: 2024 nu promite să aducă schimbări în tendinţele de consum şi inflaţie, cu excepţia creşterii private label