ZF Live. Ce dezvăluie datele. Piaţa românească de publicitate online, controlată de Google, Facebook, Instagram şi TikToK, se îndreaptă spre 500 de milioane de euro în acest an, dar gigantul Google declară pierderi în România
♦ Google, Facebook, Instagram şi mai nou TikToK atrag cele mai multe venituri de pe această piaţă. Circa 80% din bugete vin de la marile companii ♦ Ce spune Google despre pierderile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Microsoft integrează inteligenţa artificială în noul Windows
- Aplicaţia zilei: Dancebit: Weight Loss at Home
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 19 mai 2024
- certSIGN, companie românească de IT&C şi dezvoltator de soluţii criptografice, a raportat afaceri de 102 mil. lei în 2023, plus 33%
- ZF IT Generation. Ileana Comănescu, product manager KYC Global, Qoobiss: Vrem să ajungem la venituri de 3 mil. euro. În scurt timp lansăm o platformă nouă care va fi produsul nostru principal pentru intrarea pe pieţe noi, atât din Europa, cât şi din Afric