ZF Live. Dochiţa Zenoveiov, fondatoarea agenţiei de branding Inoveo: Brandingul este despre optimizare, indiferent că este vorba de B2B sau B2C. Dar, în mod special, în B2B, pentru că poţi să angajezi forţă de muncă mult mai rapid, poţi să optimizezi inclusiv negocierile cu furnizorii, iar totul se vede în profitabilitate
♦ „Lucrăm în special cu companii româneşti, iar interesul acestora pentru investiţia în branding este din ce în ce mai mare“.
Companiile româneşti, atât cele active în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul FieldOS ţinteşte afaceri de până la 800.000 de euro şi dublarea numărului de clienţi în 2025. „Avem un parteneriat cu Orange Business prin care ajungem la companii mari din utilităţi, transport public, aeroporturi, universităţi sau producţie.“
- Amazon este pe punctul de a folosi mai mulţi roboţi decât oameni în depozitele sale
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 30 iunie 2025
- Aplicaţia zilei: SeaPeople: Boat, Fish, Paddle
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Choco