Nawaf Salameh, Alexandrion Group: Ne-am setat ţintele pentru următorii zece ani. Sunt patru categorii de băuturi alcoolice în care vrem să asigurăm 10% din producţia globală: brandy, single malt, rom şi vodcă
Alexandrion Group, business fondat de Nawaf Salameh, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. euro la nivel global, şi-a pus un obiectiv măreţ pentru următorii zece ani: să asigure 10% din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail Summit 2024: România are toate atuurile pentru a deveni un exportator de produse agroalimentare, pe modelul Poloniei, dar trebuie să accelereze investiţiile în procesare
- Fermierii îşi doresc o bursă românească de cereale, cu preţuri şi contracte la vedere, care să elimine barierele dintre producători şi marii comercianţi
- Inflaţia dă înapoi datorită preţurilor alimentelor
- Ambasadoarea SUA la Bucureşti: România devine mai stabilă, mai transparentă şi mai predictibilă pentru investitori. Aderarea la OECD va fi un mare salt înainte. Cine are viză de America să vină să şi-o reînnoiască chiar dacă este luată anul trecut.
- Inflaţia dă înapoi datorită preţurilor alimentelor. Preţurile la servicii şi bunuri nealimentare cresc. Inflaţia anuală a fost de 5,9% în aprilie 2024 (6,6% în martie, 7,2% în februarie), dar preţurile la servicii au crescut cu 10%, iar la bunuri nealimen