Alexandru Păunescu, reprezentantul BNR în CSALB: Am depăşit perioada când consumatorii încercau să negocieze până se ajungea la blocaj sau până când banca ieşea din procedura amiabilă când întâlnea un consumator inflexibil

Numărul situaţiilor în care negocierile dintre consumatori şi bănci eşuează este din ce în ce mai mic, ceea ce înseamnă că s-a depăşit blocajul sau tendinţa de ieşire din procedura...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.