Kaufland: Expansiunea lanţurilor de magazine funcţionează ca o locomotivă pentru mărcile româneşti. Lanţul de magazine Kaufland este activ în sectorul hipermarketurilor cu preţuri mici, având în România circa 175 de magazine

♦ Compania a obţinut în 2022, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de 16 mld. lei, plus 14%. Pandemia iniţial, iar apoi inflaţia, care a venit la pachet cu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.