Anita Niţulescu, CEO al Eurolife FFH: Produsele şi canalele de vânzare pentru asigurări s-au diversificat. Dacă în urmă cu câţiva ani, asigurările erau vândute doar prin consultanţi, acum vedem produse disponibile online, accesibile instant. Şi există şi produse de asigurare inovative

♦  Eurolife FFH estimează o creştere a businessului propriu de 80% pe zona de new business, cu o ascensiune liniară la nivelul fiecărui trimestru în parte, miza fiind în continuare...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.