Aeroportul internaţional Tulcea, poarta de intrare în Delta Dunării, „aeroport“ doar cu numele: doar 300 de pasageri anul trecut pe curse private, dar de 30 de ani nu a atras nicio companie cu zboruri regulate. De ce nu a atras nicio companie aeriană cu zboruri regulate dacă s-au făcut investiţii în infrastructură?
♦ Pista a fost modernizată cu fonduri europene încă din 2016, iar aeroportul a ajuns la o capacitate de 200 de pasageri pe oră ♦ Directorul general al aeroportului promite: „În...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Interviu ZF. Cătălin Constantinescu, managing director, DKV Mobility România: Angajamentul nostru faţă de extinderea în România este de neclintit. Creştem accelerat în piaţa clienţilor domestici
- Teknia atrage o finanţare de 30 mil. euro de la BEI pentru dezvoltarea unor tehnologii noi în industria auto, inclusiv în România
- UMB ameninţă cu rezilierea celui mai mare contract rutier din România, de 1,2 mld. Euro, pe fondul unui conflict birocratic cu CNIR. Vor garanţii mai mici, dar legea nu permite
- Test Auto ZF: BYD Dolphin Surf Comfort
- Şerban Nicolescu, Continental Anvelope România: Forţa de muncă calificată este esenţială pentru menţinerea competitivităţii. Noi colaborăm cu Politehnica din Timişoara. Cu 2.593 de angajaţi şi un profit net de 128 mil. euro în 2023, fabrica de anvelope Co