Analiză ZF. Ce planuri de expansiune au marii retaileri în 2024, un an în care se vor vedea primele efecte ale tranzacţiilor-cheie din 2023? Unele reţele menţin ritmul, altele accelerează. Cine stă pe loc?

♦ Anul trecut a fost unul dintre cei mai aglomeraţi ani pentru piaţa de comerţ alimentar din România, 2023 fiind marcat de trei tranzacţii majore - preluarea Profi de către Ahold...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.