Modelul de lucru al multinaţionalelor: cumpără fabrici româneşti şi apoi le îngroapă. Unilever închide fabrica Frufru din Bucureşti după mai multe încercări de eficientizare şi vânzare fără succes a businessului „la pachet“. Ce se întâmplă cu cei peste 100 de salariaţi?

♦ Unilever a anunţat recent că vinde, după cinci ani, brandurile româneşti Frufru şi Urban Monkey ♦ Cumpărătorul este Mihai Simiuc, fondatorul lor, cel care în 2019 le ceda...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.