Modelul de lucru al multinaţionalelor: cumpără fabrici româneşti şi apoi le îngroapă. Unilever închide fabrica Frufru din Bucureşti după mai multe încercări de eficientizare şi vânzare fără succes a businessului „la pachet“. Ce se întâmplă cu cei peste 100 de salariaţi?
♦ Unilever a anunţat recent că vinde, după cinci ani, brandurile româneşti Frufru şi Urban Monkey ♦ Cumpărătorul este Mihai Simiuc, fondatorul lor, cel care în 2019 le ceda...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CreditAmanet, companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi schimb valutar, a investit peste 2,5 milioane euro în rebranding şi devine MAGNOR
- Se întoarce roata? Antreprenorii români răscumpără businessurile vândute anterior unor fonduri de investiţii sau multinaţionale pentru a le repune pe picioare
- Investiţii de 420 mil. euro, susţinute cu ajutor de stat de la Ministerul Economiei, sunt întârziate de bâlbâielile din administraţie
- Grafic: Top 20 companii antreprenoriale
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Roxana Mihai a renunţat la jobul din corporaţie şi a deschis Rowa Flowers, un atelier în care creează buchete şi aranjamente florale pentru evenimente