Unilever vinde, după cinci ani, brandurile Frufru şi Urban Monkey. Cumpărătorul este Mihai Simiuc, fondatorul lor, cel care în 2019 le ceda gigantului anglo-american
Antreprenorul Mihai Simiuc răscumpără brandurile Frufru şi Urban Monkey de la gigantul anglo-olandez Unilever, după cinci ani de la momentul în care a cedat controlul lor.
“Unilever a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul lactatelor Monor a avut afaceri mai mari cu 19% în 2023 şi a ajuns la 250 mil. lei
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Andrei Pădurean, acţionar la Uniconf: Produsele sub mărcile private ale retailerilor au un nivel de preţ cu circa 30% mai mic, iar calitatea este comparabilă cu cea a produselor naţionale. Asta explică de ce tendinţa consum
- Afaceri de la Zero. Cum au crescut. Roxana Mihai a dus gelateria DolciConi în inima Capitalei, lângă Universitate şi are planuri de extindere. „Faptul că este o afacere de familie ne-a ajutat foarte mult să rezistăm“
- Ce soluţii găsesc companiile la lipsa de personal? Firmele îşi pregătesc pe cont propriu viitorii angajaţi. Printre soluţii se numără parteneriate cu universităţi, licee sau colegii tehnice, dar şi programe interne de pregătire
- Antreprenori locali. Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: „Vindem mai mult către lanţurile de fast food, hipermarketuri, industria de panificaţie şi morărit“