ANALIZĂ ZF. A început „vânătoarea“ în distribuţia de bunuri de larg consum: jucătorii îşi consolidează poziţia în piaţă fie prin achiziţii, fie prin lansarea de branduri proprii. Topul este dominat de companii antreprenoriale româneşti, însă încep să fie „vânate“ de străini

♦  În topul celor mai mari jucători din piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum sunt jucători care au un portofoliu dominat de ţigări, precum Luzan Logistic sau Punctual...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.