Consumul privat, cel mai important muşchi al economiei, a accelerat în noiembrie 2023. Scăderea inflaţiei, stabilizarea dobânzilor şi creşterea veniturilor au fost factorii principali care au adus creşterea vânzărilor retailerilor în noiembrie, după ce vânzările au scăzut sau încetinit în lunile anterioare
Vânzările retailerilor, barometru pentru consumul privat, segment care face circa 60% din economia României, au crescut în noiembrie cu aproape 4% faţă de noiembrie anul trecut, după ce...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Vremea rea şi războiul pun presiune pe oferta de grâu la nivel mondial
- Lidl, pe locul 6 în topul importatorilor locali, cu importuri de 1,5 -2 mld. euro. De ce? „Noi importăm direct“
- Lidl este al 6-lea cel mai mare importator din România, cu importuri directe estimate la 1,5-2 mld. euro. Cum explică?
- Kiwi şi curmale la Dăbuleni, smochini în Roşiori sau goji la Braşov. „Se schimbă clima”. Ce urmează? „Ar fi bine să vedem ce se produce acum în Grecia, în Italia, Spania. Nu vedem grâu sau porumb acolo, ci milioane de hectare cu livezi de măslini.”
- ZF Agropower. Cum s-a transformat agricultura: În loc de 10-12 combine, acum una singură lucrează 1.000-2.000 ha. Vom vedea tractoare autonome pe câmp şi fermieri în centrul de control