Bilanţul anului 2023. Daniel Gross, Penny România: În ultima perioadă, am observat un aflux important de consumatori către noi, oamenii sunt din ce în ce mai chibzuiţi. Compania va încheia anul cu aproximativ 375 de unităţi, extinzându-se mai rapid în 2023 versus anul anterior. Ţinta e ca până în 2029 reţeaua să ajungă la peste 600 de unităţi.
♦ Discounterul german, deţinut de grupul Rewe, a inaugurat anul trecut în România 36 de magazine ♦ Penny este una dintre puţinele companii din retailul modern care mizează pe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Roxana Mihai a renunţat la jobul din corporaţie şi a deschis Rowa Flowers, un atelier în care creează buchete şi aranjamente florale pentru evenimente
- Bâlbâielile din administraţie îngreunează derularea unor investiţii de peste 420 mil. euro: Ministerul Economiei a întârziat şase luni până la semnarea contractelor pentru ajutoare de stat, ceea ce se vede în stadiul fabricilor
- Războiul preţurilor din Polonia capătă accente dramatice
- Iren Arsene, Editura Curtea Veche: „Tendinţa pe piaţa de carte este de scădere a numărului de exemplare vândute. Vedem un an greu!“
- Contra curentului. Cine sunt antreprenorii care şi-au vândut businessurile create în capitalism şi le-au recuperat când acestea au întâmpinat probleme?