Bilanţul anului 2023. Daniel Gross, Penny România: În ultima perioadă, am observat un aflux important de consumatori către noi, oamenii sunt din ce în ce mai chibzuiţi. Compania va încheia anul cu aproximativ 375 de unităţi, extinzându-se mai rapid în 2023 versus anul anterior. Ţinta e ca până în 2029 reţeaua să ajungă la peste 600 de unităţi.

♦ Discounterul german, deţinut de grupul Rewe, a inaugurat anul trecut în România 36 de magazine  ♦ Penny este una dintre puţinele companii din retailul modern care mizează pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.