Analiză ZF. Consumul a scăzut constant în primele nouă luni din an pe o piaţă unde preţurile bunurilor de larg consum au continuat să crească cu 15-23%. „Orice răsfăţ este gestionat în mod calculat“
♦ Inflaţia a coborât treptat de la trimestru la trimestru, dar a rămas la peste 10% în cazul bunurilor FMCG, adică alimente, băuturi, produse de îngrijire personală şi a...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. Dedeman, Lidl şi Dr. Max, în lupta pentru acelaşi trofeu. Unele dintre cele mai mari companii din România concurează pe terenul de fotbal, unde miza este cupa Campionatului de Fotbal Corporatist. „Pe teren, nu contează că eşti CEO sau şo
- Ce planuri are grupul polonez Zabka pentru piaţa locală. Vrea să intre în top 50 de companii din România, să ajungă numărul unu în comerţul modern de proximitate şi numărul trei pe piaţa de distribuţie, iar asta până în 2028
- Grafic: Către ce domenii se uită fondurile de investiţii în 2024?
- Grafic: Ce tipuri de companii au fondurile de investiţii în portofoliile din România?
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri în comerţul cu amănuntul în primul trimestru din ultimii zece ani