Analiză ZF. Consumul a scăzut constant în primele nouă luni din an pe o piaţă unde preţurile bunurilor de larg consum au continuat să crească cu 15-23%. „Orice răsfăţ este gestionat în mod calculat“

♦ Inflaţia a coborât treptat de la trimestru la trimestru, dar a rămas la peste 10% în cazul bunurilor FMCG, adică alimente, băuturi, produse de îngrijire personală şi a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.