Cum a evoluat piaţa de electro-IT în 2023: Vânzările de friteuze s-au dublat, iar cele de aspiratoare verticale au crescut cu o treime, în timp ce cererea pentru laptopuri şi PC-uri a scăzut puternic. Românii cheltuie anual circa 5 mld. euro pe produse electro-IT, adică pe frigidere, espressoare, laptopuri, camere foto ori imprimante

♦ După mai mulţi ani de creşteri susţinute, mai ales în pandemie, această piaţă a început în 2022 să resimtă impactul inflaţiei şi al dobânzilor în creştere  ♦ În...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.