Analiză ZF. Cât valorează comerţul modern local: Cele aproape 4.500 de supermarketuri şi hipermarketuri din România sunt evaluate la 60 mld. lei, dublu faţă de 2017. În ultimii şase ani, şi universul de magazine s-a dublat. În această sumă sunt incluse valorile Kaufland, Lidl, Carrefour (la nivel de grup), Auchan, Profi, Mega Image, Penny, Selgros şi Metro
♦ Cora nu este cuprinsă în date în niciunul dintre anii analizaţi de ZF pentru că nu s-a regăsit niciodată între cele mai valoroase 100 de companii din economie ♦ În 2023,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producătorul lactatelor Monor a avut afaceri mai mari cu 19% în 2023 şi a ajuns la 250 mil. lei
- Consumul îşi revine şi promite să sprijine PIB-ul, cum a făcut-o de atâtea ori
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a Premier Restaurants România
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Andrei Pădurean, acţionar la Uniconf: Produsele sub mărcile private ale retailerilor au un nivel de preţ cu circa 30% mai mic, iar calitatea este comparabilă cu cea a produselor naţionale. Asta explică de ce tendinţa consum
- Consumul îşi revine şi a ajuns în T1/2024 la nivelul din T1/2018