Sabir Sami, CEO al KFC la nivel internaţional: Vedem potenţial de dezvoltare peste tot în lume, inclusiv în România. KFC e un brand care funcţionează bine în vremurile dificile. KFC are puţin peste 100 de restaurante în România, brandul fiind prezent local în sistem de franciză, adus de grupul Sphera Franchise Group

♦  Compania US Food Network, care operează businessul KFC de pe plan local, a avut afaceri de 947 mil. lei în 2022, plus 29%  ♦  Sphera Franchise Group administrează...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.