Alina Cazacu, Digital Kitchen: În 2021 şi 2022, clienţii apelau mai mult la servicii punctuale de digital marketing şi proiecte de implementare, dar în ultimul timp observăm că există o tendinţă spre servicii integrate

♦ Valoarea bugetelor pentru extinderea în mediul online variază de la 1.000-2.000 de euro până la zeci de mii de euro, în funcţie de dimensiunea businessului şi serviciile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.