ANALIZĂ ZF. Moda vintage, pre-loved sau second-hand. Românii au cheltuit anul trecut 800 de milioane de lei în magazinele second-hand. Piaţa a crescut cu 60% în doi ani

♦ De câţiva ani, în România este evidentă o expansiune a magazinelor de tip second-hand, atât în oraşele mari, cât şi în centrele urbane mici şi medii de provincie ♦ Cele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.