REPORTAJ ZF. Cum arată piaţa din Tarragona, un oraş de 130.000 de locuitori, în comparaţie cu piaţa Obor, dintr-o capitală cu 2 milioane de locuitori? La ei, ca la hipermarket, la noi se păstrează autenticul unei pieţe cu o comunitate vibrantă de producători în jur
„Nu vă supăraţi, ce valoare arată cântarul? Nu văd prea bine şi nu-mi găsesc ochelarii“, îmi spune o doamnă trecută de 60 de ani care se afla la intrarea în piaţa Obor. Voia să...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt cele mai mari 100 companii antreprenoriale româneşti, cine sunt acţionarii şi ce cifre au în spate? ZF lansează astăzi prima ediţie a unui anuar dedicat exclusiv businessului antreprenorial românesc care are ca punct de pornire compania şi rezul
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Antreprenori locali. Distribuitorul de băuturi Amigo&Intercost a avut afaceri cu 7% mai mari în 2023, la 560 mil. lei
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse, fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Ce planuri are grupul polonez Zabka pentru piaţa locală. Vrea să intre în top 50 de companii din România, să ajungă numărul unu în comerţul modern de proximitate şi numărul trei pe piaţa de distribuţie, iar asta până în 2028