Clujul, al doilea cel mai important pol de business, atrage atenţia investitorilor în ospitalitate. Accor: „Vedem cu siguranţă un Mercure sau un Novotel, însă maturitatea tarifară şi cererea stabilă permit şi un hotel la nivel premium“

♦ Cluj-Napoca are o infrastructură hotelieră subdezvoltată, cu doar câteva hoteluri de patru şi cinci stele ♦ Anul trecut, a numărat doar 7.600 de locuri de cazare. Clujul,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.