Analiză ZF. De ce creşte deficitul de alimente? Retailerii au pompat 19 mld. euro în ultimele trei decenii în România, însă producţia de alimente nu a ţinut pasul, fiind investiţi de cinci ori mai puţini bani. România are deficit comercial pe toate principalele categorii de alimente şi băuturi

  ♦ Deficitul comercial de produse agroalimentare procesate a crescut de 3,5 ori în ultimul deceniu, până la 4,6 mld. euro anul trecut. Jucătorii din comerţ au investit în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.