Piaţa hotelieră se bazează în proporţie de 20% pe voucherele de vacanţă. În 2022, valoarea voucherelor emise a fost de 1,8 miliarde lei. „Cred că voucherele sunt un imbold de a merge în vacanţă“. Piaţa unităţilor de cazare a avut venituri de 9,4 miliarde lei în 2022, cel mai înalt nivel înregistrat de piaţa locală
♦ Cazările din România au primit 11 milioane de turişti, dintre care aproape 9,5 milioane au fost români.
Valoarea voucherelor emise anul trecut a fost de 1,8 miliarde lei,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Taylor Swift atrage de cinci ori mai mulţi turişti americani de lux decât Jocurile Olimpice
- Grupul de turism RTK, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate, intră pe piaţa din România şi se va concentra pe segmentul de outgoing
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023
- Ziarul Financiar lansează prima ediţie a Top 100 companii antreprenoriale româneşti
- Noile norme UE privind ambalajele interzic anumite tipuri de ambalaje din plastic din 2030, precum cele pentru fructe şi legume proaspete, ambalajele miniaturale pentru produse de igienă din hoteluri sau pungile de transport din plastic foarte subţire