Cum devin IMM-urile „verzi“: „Tipărim hârtia pe ambele feţe, colectăm selectiv, avem un loc de compost, reciclăm zaţul de cafea“
Cafenea, producător de textile, producător de alimente sau tipografie – indiferent de natura businessului, întreprinderile mici şi mijlocii se declară preocupate de ce pot face pentru ca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lideri de piaţă. Antreprenorii români domină sectoare-cheie din economie
- Bacău, capitala antreprenoriatului
- Analiza de luni. Businessul românesc în afara graniţelor. Investiţiile totale ale companiilor şi persoanelor fizice au ajuns la 4,5 mld. euro
- Antreprenor „de meserie”. Antreprenori au fost, sunt şi vor rămâne
- Adevăratul manual de economie: Peste 300 de lecţii de business de la cei care au creat businessul made in Ro