Cum devin IMM-urile „verzi“: „Tipărim hârtia pe ambele feţe, colectăm selectiv, avem un loc de compost, reciclăm zaţul de cafea“
Cafenea, producător de textile, producător de alimente sau tipografie – indiferent de natura businessului, întreprinderile mici şi mijlocii se declară preocupate de ce pot face pentru ca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Care sunt cei zece lideri de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc?
- Analiză ANALIZĂ ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat. Zece companii au rămas timp de 20 ani lideri ai pieţelor în care activează indiferent de crize, incertitudini economice sau politice. Care sunt sectoarele pe care le domină?
- Opinie de Florin Sabou, antreprenor, fondator, Neotronik Automation SRL: Susţinerea exportului – strategie de ţară inevitabilă
- ZF Live. Florin Sabou, antreprenor, fondator, Neotronik Automation SRL: O ţară care vrea să se dezvolte trebuie să se exporte, nu are altă variantă. Trebuie să avem mai multe exporturi direct din companiile româneşti, iar pentru a genera creştere economic
- Grafic: Evoluţia exporturilor de mere către România ale Poloniei şi ale Republicii Moldova