Răzvan Sturza, Motorola Mobility România: Am lansat trei modele noi de smartphone-uri din gama mid-range şi ne aşteptăm să vindem zeci de mii de unităţi din fiecare. Segmentul mid-range reprezintă circa 20% din volumul total din piaţa locală

♦ Pentru anul acesta, ţinta Motorola Mobility este de a ajunge la 400.000 de activări de telefoane per total în România. Motorola Mobility, parte a grupului chinez Lenovo, a lansat...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.