ANALIZĂ ZF. Comerţul alimentar trece printr-o nouă „revoluţie“, iar discountul detronează tot. Hipermarketurile, supermarketurile şi proximitatea modernă pierd teren. Românii cheltuie anual 22-25 mld. euro pe bunuri de larg consum, adică pe alimente, băuturi, produse de îngrijire personală şi a locuinţei

♦  Banii merg către cele peste 4.000 de magazine moderne - hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, cash & carry şi proximitate - şi către cele 38.000 de unităţi din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.